قوانین و مقرارات
آیا میتوان کالای خریداری شده را به اورکالا عودت داد؟
بله؛ در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه آماده سازی و ارسال و عودت از آنها کسر می شود.
لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و عودت کالاهایی که به صورت اورجینال فاقد سلفون هستند مانند محصولات برند دیویدف(مانند زینو) و یا هوگو بوس(مانند نامبروان) و یا میکالف(مانند رویال وینتیج) امکان پذیر نیست. ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری یا مخدوش بودن نوشته یا شیشه که بسیار نادر است به عهده اورکالا نیست. ضمنا عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر فروش اورکالا و کسر حداقل ۲۰ درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا می باشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر مسترد خواهد شد. در صورت عدم پذیرش کالا از سوی مدیریت فروش خریدار باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان بابت ارسال مجدد کالا به آدرس ایشان پرداخت نماید یا خود شخصا به صورت حضوری کالا را تحویل بگیرد.
توجه کنید که هرگونه دعاوی مربوط به خرید اینترنتی و عودت کالا از این سایت فقط از طریق اینماد و یا مطابق با ماده ۱۳ قانون آیین دادرسی مدنی از مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.
دقت فرمایید عودت وجه مستلزم ارایه شماره حساب یا کارت با نام خریدار از سوی خریدار بوده و به علت محدودیت سقف انتقال وجه ممکن است تا ۱۰روز به طول بیانجامد. ضمنا عودت وجه سفارشهایی که توسط خود مشتری لغو میشوند و مبلغ آنها بیش از ۵ میلیون تومان است به علت رعایت موارد امنیتی ممکن است تا ۳ هفته به طول بیانجامد.